مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۰۰ عنوان کتاب طی امسال در اردبیل چاپ شده که این کتاب‌ها در هفته کتاب به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طی امسال ۲۰۰ عنوان در استان اردبیل چاپ شده که در هفته کتاب از تعدادی ازاین کتاب‌ها به صورت مجازی رونمایی می‌شود.

او افزود: امسال باتوجه به شرایط کرونایی برنامه‌های هفته کتاب به صورت مجازی وبا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه‌ها فراهم شده است.

بحرالعلومی گفت: چاپ کتاب‌ها با موضوع ومسائل روز اولویت اساسی است ودراین زمینه کتابی باعنوان آموزش پیشگیری ازویروس کرونا در اردبیل چاپ شده است.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب در تعدادی از کتاب خانه‌های استان به خریداران تخفیفات ۲۰ درصد ارائه می‌شود و کتابخانه‌های سیار درشهر‌ها ومناطق روستایی راه اندازی می‌شود.

او از برگزاری مسابقات کتاب خوانی بارعایت دستور العمل‌های بهداشتی در اردبیل خبرداد و افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی اولویت اساسی است که باید همگان به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.