رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان برنامه های کتابخانه های عمومی در هفته کتاب را تشریح کرد.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با شعار" دانایی _ مانایی" آغاز شد و امیدوارم بتوانیم برنامه هایی مورد پسند شهروندان اجرا کنیم.

اوافزود: عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه ها در ۲۴ آبان، برگزاری نشست های کتابخوان مجازی، گفت وگو با فعالان حوزه کتاب در فضای مجازی و مسابقه نقاشی و قصه گویی و کاردستی ویژه کودکان است.

رئیس اداره کتابخانه های آبادان، ثبت عضویت رایگان اعضا در کتابخانه ها را از سه طریق امکان پذیر دانست و گفت: شهروندان می توانند به صورت حضوری یا مراجعه به سامانه سامان به نشانی الکترونیکی www.samanpl.ir با ارسال شماره ملی خود به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۹۲۹ تا ساعت ۲۴ روز ۲۴ آبان اقدام کنند.

دشت افکن بر نقش محوری مطالعه کتاب در سعادت بشری تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مسابقه کتابخوانی سیره پیامبر اکرم(ص) ویژه ساکنان شهر چوئبده با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چوئبده در فضای مجازی برگزار می شود.

دشت افکن همچنین گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب" تربیت چه چیز نیست" از طریق سامانهwww.samakpl.ir تا تاریخ ۸ آذر ماه ۹۹ برگزار می شود و جوایز این بخش شامل ۲۰ جایزه  ۲۰۰ هزار تومانی است.

همچنین از دیگر برنامه ها تهیه فیلم ۲ الی ۳ دقیقه ای توسط ورزشکاران با محتوای اجرای حرکات ورزشی از یک کتاب و اشتراک گذاری آن در فضای مجازی با هشتک # ورزشکاران-کتابخوان تا ۲۴ آذر ماه ۹۹ است که جوایز آن نیز ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.