زنگ هفته کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه ایرانشهر و جمعی از مسوولان امروز /شنبه/در دبیرستان دخترانه رسالت این شهرستان نواخته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امام جمعه ایرانشهر حجت الاسلام عیسی بزمانی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی بهترین فرصت برای ارائه ایده‌های مختلف در جهت ترویج این ابزار مهم فرهنگی است گفت: با وجود اینکه در دنیای امروز کتابخوانی به شیوه‌های الکترونیک گسترش یافته، اما هیچ‌کدام از روش‌ها جای خواندن کتاب را نمی‌گیرد و کتاب به عنوان ابزار اصلی آگاهی بخشی در خانواده‌ها، همواره مورد توجه است.

حجت الاسلام عیسی بزمانی تلاش در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین نوجوانان وجوانان را با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: اگر بخواهیم به ارزش‌های علمی برسیم باید با کتاب ارتباط خوبی داشته باشیم.

وی با برشمردن ضرورت‌های مطالعه در ارتقای رشد در دانش آموزان، نوجوانان و جوانان اظهارداشت: آینده کشور ایران متعلق به کسانی است که مطالعه می‌کنند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر هم از راه‌اندازی کتابخانه سیار به منظور دسترسی مناطق محروم به کتاب، ایجاد کتابخانه در مناطق عشایری، گسترش خدمت‌رسانی و توسعه خدمات فرهنگی برای جذب مردم به کتابخانه‌ها در این هفته خبر داد.

وحید بامری افزود: هم‌اینک ۶ کتابخانه با ۵۵ هزار جلد کتاب در شهرستان ایرانشهر وجود دارد.

او بیان کرد: امسال مردم و دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر بیش‌از یکهزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کردند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار