مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا از افتتاح یک ورزشگاه بین‌المللی چند منظوره با ظرفیت دو هزار صندلی طی یکی دو ماه آینده در این شهر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل حاجی‌پور در آیین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شرکت عمران صدرا که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد،  از افتتاح یک ورزشگاه بین‌المللی چند منظوره با ظرفیت دو هزار صندلی طی یکی دو ماه آینده در این شهر خبر داد و افزود: به دنبال پروژه‌های روبنایی و زیربنایی برای ارتقای هویت فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانا این شهر هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا بیان کرد: صدرا به سرعت در حال تبدیل شدن به دومین شهر پر جمعیت فارس پس از شیراز است، لذا نیازمند جبران کمبود و کاستی‌ها و توجه بیشتر است.

او افزود: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده، اما هنوز مردم شهر صدرا نیاز‌ها و مطالبات به حقی دارند که موظف به پاسخگویی به آن‌ها هستیم.

افتتاح ورزشگاه چند منظوره طی دو ماه آینده در صدرا

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ادامه داد: بسته‌ای از پروژه‌هایی که از امروز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده عمدتا ماهیت فرهنگی دارند و می‌طلبد که در تامین نیاز‌های فرهنگی این شهر توجه ویژه‌ای انجام شود.

به گفته حاجی‌پور، شهر جدید صدرا بدون یک کتابخانه عمومی بود که امروز شاهد افتتاح یک کتابخانه در فاز دو و آغاز عملیات اجرایی یک کتابخانه فاخر دیگر با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار بودیم.

او بیان کرد: شهر صدرا فاقد یک مصلی نماز جمعه و مرکز تعلیم علوم دینی بود که امروز پروژه‌ای با ۷۶۴ میلیارد ریال اعتبار در دستور آغاز عملیات اجرایی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا همچنین از احداث ۴ پارک در این شهر خبر داد و گفت: با انتخاب پیمانکار ظرف یکماه آینده احداث این چهار پارک در دستور اجرا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار