روند رو به رشدی در انتظار شاخص بورس است

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : روند رو به رشدی در انتظار شاخص بورس است، به سهام داران توصیه می‌شود از فروش هیجانی سهام خود پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن مدیر بورس منطقه‌ ای کرمانشاه با بیان اینکه امروز شاهد رشد ۲۶ هزار واحدی شاخص بورس بودیم، گفت: این روند رشد قطعا ادامه دار خواهد بود و بازار سرمایه به روز‌های خوب خود باز می‌گردد، اما نکته حائز اهمیت این است که سهام داران باید نگاه بلند مدت به بازار داشته باشند.

او گفت: سرمایه گذاران در بورس باید از فروش هیجانی خودداری کنند و با توجه به اینکه شاخص به کمترین میزان خود رسیده هم اکنون شرایط خوبی برای خرید سهم است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: از ابتدای سال ۸۶ تا اخر مهرماه سال جاری ۶۰۴ هزار نفر در استان کرمانشاه کد بورسی گرفته اند که از این تعداد ۵۶۰ هزار کد تنها در شش ماهه امسال صادر شده است.

بهمن با بیان اینکه به آمار خرید و فروش انلاین دسترسی نداریم، افزود: با این وجود برآورد می‌شود حجم معاملات بورس در استان کرمانشاه از ابتدای سال تا آخر مهر ماه به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده باشد.

او در خصوص سهام عدالت ادامه داد: سفارش فروش لزوما به معنای فروش سهم نیست چرا که باید خریدار باشد و به سهامداران توصیه می‌شود که با توجه به روند مثبت بورس در آینده، از فروش سهام عدالت خود داری کنند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در ارتباط با مشکلات سهام دارانی که سهام عدالت خود را فروخته اند، اما پولی به حساب آن‌ها واریز نشده، گفت: از دلایل این مشکل می‌تواند شماره حساب اشتباه یا اختلالات بانکی باشد که شهروندان برای پیگیری می‌توانند با شرکت سپرده گذاری مرکزی تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.