مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: تا پایان امسال، ۹ کتابخانه عمومی به کتابخانه‌های این استان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عاطفه زارعی, مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: ۹ کتابخانه عمومی از جمله کتابخانه آیت الله بهاری در شهرستان بهار، کتابخانه بعثت در تویسرکان، کتابخانه شهدای گمنام رزن و کتابخانه شهید مطهری فامنین کتابخانه‌های هستند که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

او با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان‌ها افزود: در شهرستان درگزین برنامه «هفت شب، هفت کتاب» ویژه معرفی کتاب ازسوی اشخاص حقیقی و حقوقی شاخص شهرستان برگزار می‌شود و در شهرستان فامنین نیز نشست کتابخوان کتابداران شهرستان تدارک دیده شده است.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: در شهرستان بهار ویژه برنامه «بهارنامه» به منظور معرفی مفاخر شهرستان بهار از ۲۵ آبان هرشب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام استان و آپارات برگزار می‌شود.

زارعی افزود: در شهرستان تویسرکان نیز برگزاری پویش کتابخوانی آبان و یار مهربان با همکاری شورای شهر و شهرداری و در شهرستان رزن نشست کتابخوان با عنوان «سفره با طعم کتاب» برگزار خواهد شد.

او یادآور شد، در شهرستان همدان نیز نشست کتابخوان با عنوان «دانایی مانایی» و مسابقه مادران قصه‌گو از جمله برنامه های هفته کتاب است.

برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» از ۲۴ تا ۳۰ آبان به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا؛ به صورت مجازی و غیر حضوری  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.