مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: ۸۸۳ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان نیازمند کمک مردم خیر این استان برای آزادی از زندان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی زاده مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان، با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد اصفهان همواره چشم به راه مهربانی مردم خیر این استان هستند، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۸۳ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۳۵۰ میلیارد تومانی در زندان‌های استان اصفهان به سر می‌برند.


۱۶۸ زندانی مهریه و ۲۰ زندانی زن نیازمند کمک خیران

او با بیان اینکه از این تعداد زندانی ۲۰ نفر زن و ۱۶۸ نفر نیز زندانی مهریه و اختلافات خانوادگی هستند، ابراز داشت: میانگین سنی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان ۳۰ تا ۳۵ سال است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸۵ زندانی جرایم غیر عمد از بند رهایی یافته‌اند، افزود: از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۴۷۲ نفر مرد بوده‌اند.

او گفت: برای آزادی این تعداد زندانی که کل مبلغ بدهی آن‌ها ۱۶۹ میلیارد تومان بوده ۱۲۸ میلیارد تومان از محل گذشت شکات و ۲۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض ستاد دیه پرداخت شد و مابقی تسهیلات بانکی و آورده مددجویان بوده است.

گرجی‌زاده با بیان اینکه مردم خیر استان اصفهان همواره در سطح کشور پیشتاز بوده و در سال جاری نیز همراهی خوبی را با ستاد دیه داشته‌اند، اضافه کرد: این امر منجر به افزایش ۱۰ درصدی آمار آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در اصفهان در سال جاری نسبت به سال گذشته بوده است.

پرداخت هزینه‌های عروسی و ترحیم برای آزادی زندانیان


او افزود: در هفت ماه گذشته نسل جوان شهر اصفهان هزینه ازدواج و یا مراسم ترحیم درگذشتگان خود را برای آزادی زندانیان پرداخت کرده‌اند که این امر قابل تقدیر است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری با توجه به همراهی شهروندان موفق به آزادی ۷۰ نفر از زندانیان رسوبی در اصفهان شدیم، گفت: این زندانیان بیش از سه سال در زندان به سر می‌بردند که با کمک خیران از بند رهایی یافتند.

او گفت: افرادی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند می‌توانند با به دفتر ستاد دیه استان اصفهان واقع در خیابان نیکبخت پشت ساختمان دادگستری مراجعه کنند و یا کمک‌های خو را به شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ و شماره کارت بانک صادرات، ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷، به عنوان حساب ملی ستاد دیه واریز کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار