مداح انقلابی کشور هدف از ضبط و تهیه نماهنگ شهدای مدافع حرم در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک را ایجاد همدلی و اتحاد بین مردم این شهرستان‌ها عنوان کرد.

عباس کهزادی نسب یکی از مداحان انقلابی کشور با حضور در شهرستان اندیمشک و دزفول برای تهیه نماهنگ عارف کایدخورده یکی از شهدای مدافع حرم دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای ایجاد همدلی و اتحاد بیشتر بین مردم این شهرستان‌ها نماهنگ مذکور ضبط شده است.

او افزود: رزمندگان اندیمشک و دزفول در سال‌های دفاع مقدس دلاورانه در برابر دشمن بعثی عراق ایستادند، همچنین برای دفاع از حرم آرام نگرفتند تا امنیت و آرامش را به ارمغان بیاورند، هدف از اجرای این برنامه در شهر‌های اندیمشک و دزفول ایجاد اتحاد و همدل شدن بیشتر مردم این دو شهر با یکدیگر، با محوریت شهدا بود.

کهزادی بیان داشت: این بار نیز با تقدیم اثری به عارف کاید خورده که به خیل شهدای مدافع حرم پیوسته است، سهم خویش را در ادای دین به مقام شامخ شهدا ادا می‌کنم، چراکه نام، یاد، ثمره خون پاک و مجاهدت‌های خالصانه شهیدان همیشه موجب یکپارچگی و سرافرازی ایران اسلامی شده است.

مداح انقلابی کشور اظهار کرد: تعدادی از شاخص‌ترین نماهنگ‌ها با نام پاسداران عشق در مورد شهدای مدافع حرم، شهید بی سر محسن حججی، ویدئوی سردار دل‌ها که به صورت زیرنویس عربی ازشبکه‌های مختلف عراق، سوریه و لبنان پخش شد، بازخورد بسیار زیادی در فضای مجازی و کشور به دنبال داشت.

کهزادی نسب از آخرین آلبوم خود با نام سردار و مفسدان یاد کرد و ادامه داد: در این ویدئو به صراحت از مفسدان اقتصادی نامبرده شد و در آن مقایسه زندگی سردار دل‌ها با زندگی مفاسد اقتصادی مقایسه شده است و انتشار گسترده‌ای در سایت‌های مطرح کشوری و شبکه‌های معاند نیز بار دیگر توجه همگان را برانگیخت.


او تصریح کرد: شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم و معروف به یوزارسیف مدافعان حرم است و کلیپ آن به زودی در سالگرد شهادت او پخش خواهد شد، البته در آن نیز از علیمردان خان بختیاری و بی بی مریم اولین سردار زن نیز یاد شده است.

کهزادی نسب در پایان با اشاره به سالگرد سردار قاسم سلیمانی گفت: در روز سالگرد سردار دل‌ها نیز برنامه‌ای ویژه پخش می‌شود و امیدوارم در آن توانسته باشم دین خود را به این سردار بزرگ ادا کرده و ذره‌ای از رشادت‌های او را به تصویر بکشم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح اله فرهمندی
۱۴:۵۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
درود خدا بر شاعر و مداح انقلابی جناب آقای کربلایی عباس کهزادی.....
غیرت و رشادت و نترس بودن از خصلیت های ویژه جناب آقای کهزادی هستش
تنها مداح سیاسی بعد از انقلاب که با جسارت خاصی به مفسدان جامعه اشاره کرده و آنها را نقطه ضعف انقلاب و همچنین به رشادت ها و دلاوری های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر مدافعان حرم اشاره کرده و آنها را اسطوره ها و اسوه های انقلاب نامیدند....دلاوری غیور از خطه استان کهگیلویه شهرستان لنده دهستان قیام.....درود خدا بر شما برادر کهزادی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۴:۱۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
احسنت