فرمانده انتظامی لرستان گفت: فردی که ۶۷ میلیارد تومان را در قالب بازاریابی از ۴۲ شهروند خرم‌آبادی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سردار حاجی محمد مهدیان نسب،فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: تعدادی مال باخته با مراجعه به پلیس آگاهی استان علیه فردی که با وعده‌های توخالی و بکارگیری روش‌های متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنان کلاهبرداری کرده بود شکایت کردند و موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد کلاهبردار، خود را به عنوان بازاریاب معرفی می‌کند و به بهانه مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید مواد غذایی از ۴۲ شهروند خرم آبادی مبلغ ۶۷ میلیارد تومان دریافت و با این ترفند از مال‌باختگان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران متهم را با انجام اقدامات اطلاعاتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.

سردار مهدیان نسب گفت: یکی از روش‌های کلاهبرداری، ارائه پیشنهاد‌های خوب به شهروندان است بنابراین نباید به هرگونه معامله یا پیشنهاد افراد ناشناس توجه کرد و معاملات را در مراکز رسمی و قانونی انجام داد.

انتهای پیام/ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.