فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : طرح محله محور برای کنترل بیماری کرونا در استان کرمانشاه و پیشگیری از ابتلاء مردم و کاهش ورودی بیمارستان‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر بهداشتی و درمانی استان برای مقابله با کرونا بی نظیر و قابل تقدیر است و بسیاری از این عزیزان در راه حفظ سلامت مردم، جان خود را از دست دادند و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم.

او گفت : این جنگ که در حال حاضر با آن مواجه هستیم بسیار پیچیده‌تر از دفاع مقدس است و مقابله با آن نیاز‌مند همدلی و همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها و به ویژه مردم استان کرمانشاه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر زمان که مردم با انگیزه و با حضوری پرشور مشارکت و همراهی داشته‌اند کار‌های بسیار بزرگی انجام شده و همواره این نظام سربلند بیرون آمده است، برای گذر از بحران کرونا نیز با همکاری و مشارکت مردم قطعاً به لطف خداوند متعال پیروز خواهیم شد.

ریحانی ادامه داد: طرح محله محور برای کنترل بیماری کرونا در استان و پیشگیری از ابتلاء مردم و کاهش ورودی بیمارستان‌ها از سه شنبه با اولویت مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.

او گفت: این طرح باید با تمام توان در استان انجام شود و با همکاری و همدلی تمام دستگاه‌ها و با تشکیل گروه‌های بسیجی و جهادی تمام امکانات لازم از تجهیزات گرفته تا نیروی انسانی مورد نیاز در راستای اجرای آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم گردد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.