مدیریت توزیع برق دزفول از نصب ۴ هزار دستگاه کنتور هوشمند در این شهرستان طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت: حدود ۴ هزار دستگاه کنتور برق در نیمه نخست امسال به متقاضیان نصب جدید و تعویض لوازم اندازه گیری و کنتور واگذار شده است.

او افزود: با توجه به شرایط خاص شهرستان دزفول به لحاظ کشاورزی، ساخت و ساز مسکن و افزایش کارگاه‌ها و صنایع زودبازده به تبع آن درخواست برای دریافت اشتراک برق در تعرفه‌های مختلف خانگی و صنعتی (دیماند) بالا است.

پیام فر بیان داشت: در ۶ ماه نخست امسال، در تعرفه خانگی یک هزار و ۵۹۱ دستگاه کنتور تک فاز، ۶۸۹ دستگاه کنتور سه فاز جدید و ۲۲ دستگاه کنتور جدید نیز در تعرفه صنعتی برای متقاضیان نصب و راه اندازی شد، همچنین در زمین تعویض لوازم اندازه گیری مشترکین به دلیل خرابی، آتش سوزی، سرقت و دستکاری کنتور نیز یک هزار و ۲۸۸ دستگاه کنتور تک فاز، ۲۷۳ دستگاه کنتور سه فاز و ۱۲۰ دستگاه کنتور دیماندی تعویض و به روز رسانی شده است.

مدیریت توزیع برق دزفول با بیان اینکه تعدادی از اشتراک‌ها به جهت رفاه برخی شهروندان و مشترکان به صورت اقساط واگذار شده، اظهار کرد: امیدواریم این تعداد از شهروندان برابر تعهد خویش نسبت به پرداخت اقساط، اقدامات لازم را در مدت مقرر بعمل آورند.

این مقام مسئول پرداخت بدهی برق به ویژه قبوض معوقه مشترکان بدهکار را امری ضروری در جهت ارائه خدمات مستمر و مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: مبلغ رسوب مطالبات قبوض برق معوقه مشترکان خانگی دزفول بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال و رسوب مطالبات معوقه تعرفه تجاری شهرستان نیز مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.