فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری سارق سابقه دار و متواری که تحت پوشش مامور انتظامی و به عنوان خواستگار به منزل یکی از شهروندان بندرعباسی رفت و آمد داشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی تحت پوشش مامور انتظامی و به عنوان خواستگار به منزل یکی از شهروندان بندرعباسی رفت وآمد دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی با لباس نظامی و درجه سروانی به عنوان خواستگار چند بار به منزل یکی از شهروندان مراجعه کرده است.

او گفت: با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی توسط ماموران کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس مشخص شد که شخص مورد نظر جعل عنوان کرده و از پرسنل نیروی انتظامی نیست.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: با دستور قضایی و هماهنگی با خانواده شاکی، متهم با ترفندی به منزل شاکی دعوت و طی عملیاتی منسجم دستگیر شد.

سردار جعفری گفت: در بررسی وسایل همراه متهم لباس پلیسی با درجه سروانی و مستنداتی از قبیل چندین عکس با لباس نظامی کشف و متهم نیز به کلانتری منتقل شد.

او افزود: پس از بررسی سوابق متهم مشخص شد که نامبرده سابقه ۸ فقره سرقت به عنف و مسلحانه از قبیل سرقت خودرو زانتیا و تویوتا در شهرستان‌های رفسنجان، کرمان و زرند و سرقت بی سیم و تابلوی ایست متعلق به شرکت فولاد را در پرونده داشته و متواری بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: تحقیق از متهم جهت کشف سایر کلاهبرداری‌ها و جرایم در دستور کار ماموران قرار دارد.

سردار جعفری گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.