گردانندگان ۸۴ صفحه از ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توسط کارآگاهان پلیس فتا مازندران شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: طی رصد‌های انجام شده ۸۴ صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آن‌ها توسط پلیس فتا شناسایی  و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شدند.

او افزود: یافته‌های پلیس نشان دهنده این بود که شماری از هواداران اراذل و اوباش که بیشتر افراد کم سن و سال، بیسواد و کم سواد هستند اقدام به بازنشر اطلاعات و تصاویر قدیمی مربوط به اراذل و اوباش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ خورشاد گفت: تمامی اراذل و اوباش در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر خشن و مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: از کاربران محترم درخواست داریم تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.