طرح تعطیلی صنوف غیر ضرور پس از ساعت ۱۸ با همکاری مطلوب کسبه متدین شهرستان آبیک بیش از ۹٠ درصد اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی بغدادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اجرای گشت مشترک نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی و میزان تعطیلی صنوف و مشاغل پر خطر در سطح شهرستان آبیک گفت: اجراء طرح تعطیلی صنوف غیر ضرور پس از ساعت ۱۸ با همکاری مطلوب کسبه متدین شهرستان بیش از ۹٠ درصد اجرا شده است.

بغدادی افزود:طبق این مصوبه از ساعت ۱۸ فقط مراکز ضروری مانند داروخانه‌ها، مراکز درمانی، آتش‌نشانی، مواد غذایی مانند سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند و دیگر صنوف متعلق به دسته سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد اجازه فعالیت ندارند.

او اضافه کرد: اقدام خودجوش اکثر صنوف و کسبه شهرستان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قابل تقدیر است و این طرح تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد و امیدواریم با اجرای آن در پایان مهلت تعیین شده شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی در ادامه گفت: در بازدید‌های روز یکشنبه ۲۵ آبان ۳ واحد از واحد‌های متخلف پلمپ و جهت ادامه رسیدگی به مراجع ذیربط و قانونی معرفی شدند.

اجرای گشت مشترک نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور بغدادی معاون فرمانداری، حسینی کارشناس بازرسی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در راستای نظارت بر نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و میزان تعطیلی صنوف و مشاغل پر خطر در سطح شهر آبیک انجام شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.