وکیل شخصی دونالد ترامپ اظهارات تلویحی او در پذیرش شکست در انتخابات را کنایه‌آمیز دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، وکیل رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی تلاش کرد تا اذعان روز گذشته دونالد ترامپ به پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را به نوعی توجیه کند.

رودی جولیانی در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد پیام توئیتری روز یکشنبه ترامپ درباره پیروزی بایدن طعنه آمیز بوده است. وی گفت: فکر می‌کنم آنچه او می‌گوید بیشتر طعنه آمیز بوده و یا گفته‌ای در یک برهه وحشتناکی که درآن هستیم، وقتی رسانه‌ها او (بایدن) را پیروز انتخابات اعلام کردند.

وکیل شخصی ترامپ بار دیگر بر غیر قانونی و توام بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تقلب تاکید کرد و گفت ترامپ به شدت پیگیری شکایت خود در دادگاه‌های ایالتی است.

جولیانی همچنین انتقاداتی را متوجه رسانه‌های آمریکا کرد و گفت آن‌ها حق قانونی برای اعلام رئیس جمهور را ندارند. این وظیفه بر عهده مجمع برگزینندگان است نه (شبکه) ان بی سی، سی بی سی، ام اس ان بی سی و سی ان ان و حتی فاکس نیوز.

رئیس جمهور آمریکا که تا پیش از این به هیچ وجه کوچکترین اشاره‌ای به شکست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نمی‌کرد، روز یکشنبه در سخنانی برای اولین بار به صورت ضمنی به شکست اذعان کرد. او در پیامی توئیتری آورد: بایدن پیروز انتخابات شد، زیرا این انتخابات با تقلب همراه بود.

در حالی که رسانه‌های خبری توئیت ترامپ را اعتراف ضمنی به شکست در انتخابات تفسیر کردند، رئیس جمهور آمریکا نیم ساعت بعد در توییت دیگری در سه کلمه نوشت: انتخابات تقلبی است ما پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار