فرماندار چابهار گفت: ساخت یک هزار واحد مسکونی در محله‌های حاشیه‌نشین این شهرستان نقش مهمی در ساماندهی و حل بخشی از مشکل حاشیه‌نشینی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری فرماندار چابهار اظهار داشت: عملیات اجرایی آماده‌سازی و ساخت یکهزار واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین مرادآباد چابهار با امضای تفاهم‌نامه توسط وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و استاندار سیستان وبلوچستان آغاز شده است.

او با قدردانی از تلاش‌های همه مسوولان برای محرومیت زدایی بویژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، سازمان بسیج مستضعفین و همه دلسوزان نظام و هواداران توسعه سواحل مکران، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توجه زیادی به توسعه این استان و افزایش اعتبارات چابهار شده است.

فرماندر چابهار ساماندهی حاشیه نشینی در چابهار و کنارک را از آرزو‌های دیرینه مردم محروم این شهرستان‌ها دانست و افزود: این مناطق با همت دولت و تخصیص اعتبارات بزودی مکان مناسبی برای سکونت مردم تبدیل خواهند شد.

او بر بازآفرینی محدوده‌های اسکان غیر رسمی مناطق شهر چابهار، اجرای برنامه اقدام مشترک اجتماعی و همکاری وزارت کشور، شرکت بازآفرینی شهری ایران و دستگاه‌های عضو ستاد، راه‌اندازی کمیته‌های زیرمجموعه ستاد بازآفرینی شهری به منظور هماهنگی اقدامات و برنامه‌ها، بررسی و تبادل نظر پیرامون برنامه اسکان مجدد و بازآفرینی محله‌های مراد آباد، تشکیل بانک اطلاعاتی یکپارچه از محله‌های مرادآباد با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تدقیق اطلاعات و بر پیگیری مصوبات نشست قبلی ستاد بازآفرینی این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار