استاندار خراسان جنوبی؛

تعامل راهکار اصلی مدیریت اجرایی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر و با شرایط موجود، تعامل و همکاری شاه کلید مدیریت اجرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر قرار است در زمینه‌های مختلف به موفقیت دست یابیم باید همه حوزه‌های قضایی، اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نهادهای اجتماعی، مؤسسات خیریه، احزاب، گروه‌ها و همه آحاد مردم در کنار هم باشند.

او افزود: کسی که برای پذیرش یک مسئولیت حکم می‌گیرد و به شغلی منصوب می‌شود، مکلف به اجرای وظایفی است که به عهده دارد.

ملانوری عنوان کرد: اگر اعتقاد قلبی به خدمت واقعی داریم و کار برای مردم را ارزش می‌دانیم پس باید بپذیریم که همه قوا و توان خود را در این راه هزینه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ما همه به هم وابسته‌ایم و باید در اجرای امور همبستگی داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه مردم همه ما را دولت می‌دانند تصریح کرد: چنانچه نماینده‌ای جایی قول بدهد، به باور مردم این وعده را از نظام گرفته‌اند و آن را در شمار مطالبات خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می‌دهند.

ملانوری بیان کرد: همه ما در یک اردوگاه واحد و تحت لوای یک فرمانده خدمت می‌کنیم لذا همه باید کمک کنیم این فرمانده همواره موفق باشد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: هدف امام از انقلاب اسلامی، حفظ حرمت و جایگاه مردم بود و ما هم وظیفه داریم برای نگهداشت این جامعه آرمانی تلاش کنیم.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا از شر این پدیده نوظهور رهایی پیدا کنیم.

ملانوری گفت: کرونا با آسیبی که به همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارد کرده، یک بحران جدی است پس ما باید این شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که مردم به زودی در فضای سالم زندگی کنند.

استاندار خراسان جنوبی بهره بردن از ذخایر خدادادی استان در زمینه‌های مختلف را نیز به تعامل همه حوزه‌ها منوط دانست و گفت: ما باید با انگیزه و توان در خدمت مردم باشیم و برای توسعه استان تلاش کنیم.

او خود را شهروند خراسان‌ جنوبی نامید و بیان کرد: از لحظه‌ای که این مسئولیت را پذیرفته‌ام، خود را مکلف می‌دانم که برای پیشرفت و آبادانی استان گام بردارم و به همین منظور شعار «خراسان جنوبی؛ تدبیر، تلاش، توسعه» را سرلوحه امور قرار داده‌ام.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.