مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مختلف، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به یحیی گل محمدی تبریک می‌گویم که بهترین سرمربی غرب آسیا شد و امیدوارم با قهرمانی در آسیا بهترین سرمربی رقابت‌ها شود.

او در مورد پرونده باشگاه النصر، عنوان کرد: شیطنت هایی در این زمینه انجام شد که با تلاش‌های شبانه روزی مسئولان باشگاه و دبیر کل فدراسیون موفق شدیم باشگاه النصر را شکست دهیم. النصر ابتدا شکایت کرد که در زمان غیر قانونی قرارداد بازیکنان پرسپولیس ثبت شده که توسط AFC رد شد. سپس اعلام کردند که باشگاه صلاحیت قانونی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد اما شکایت النصر رد شد و این تیم جریمه شد.

سمیعی در ادامه بیان کرد: ما این دفاعیه را داریم که رای آل کثیر را تعلیق کنیم. کمیته فنی به ما بازیکنانی را اعلام کرده که تا یکی ۲ روز آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد. از گل محمدی و سیدجلال حسینی تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات به قدرت به کار خود ادامه دادند. امیدوارم در فینال قهرمان شویم و جشن ملی را در کشور برپا کنیم. صحبت نکردن من را به حساب بی احترامی نگذارید. من فعالیتی در فضای مجازی ندارم. ما در تلاش هستیم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خدا کنه
لطفا یه کاری بکنین پول بازیکنا رو بدین
بیچاره ها خسته شدن
آخرین اخبار