ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی طالقان مجوز گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از مجوز ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در طالقان خبرداد.

ساخت بیمارستان ۳۲ تخوابه طالقان مجوز گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شبکه بهداشت طالقان به خوبی به موضوعات آموزش، بیمار یابی، غربالگری و درمان بیماران کووید ۱۹ ورود کرده  و پیگیری‌های لازم به دقت انجام می‌شود و وضعیت طالقان در شرایط مطلوبی از ارائه خدمات قرار دارد.

 فتحی افزود : توافق‌ها و مجوز‌های لازم برای ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در طالقان انجام شده و تفاهم نامه سه جانبه‌ای با وزارت بهداشت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری البرز آماده شده است و به محض نهایی شدن مجوز‌ها ساخت بیمارستان شروع می شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در شهرستان طالقان در زمینه اورژانس زمینی، هوایی، پزشکان مقیم ودارو مشکلی نیست و یکی از مناطقی است که اورژانس البرز به خوبی تحت پوشش قرار داده است.

او  ضمن تاکید بر مشارکت و همکاری مردم در کنترل و مهار کرونا افزود: هر منطقه‌ای که به لحاظ شیوع کرونا وضعیت مطلوب تری دارد بی شک همکاری مردم آن منطقه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر بوده و از مردم فهیم طالقان تقاضا می‌شود مثل گذشته نسبت به رعایت موارد بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.

فتحی با اشاره  به اهمیت خیرین در حوزه‌ی سلامت گفت: خیرین طالقان از گذشته یاریگر سیستم بهداشتی و درمانی این شهرستان بوده اند، اما با توجه به ظرفیت خیرین در طالقان انتظار می‌رود مشارکت خیرین در بحث سلامت بیش از پیش باشد تا بتوانیم در جهت ساخت بیمارستان و توسعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.