رئیس کانون کارآفرینی خوزستان، طی پیامی فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هرمز رئیس کانون کارآفرینی خوزستان، طی پیامی فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین، نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور‌ها ایفا می‌کند، کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه، دارای نقش کلیدی بوده و تضمین حیات و بقای کشور‌ها نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدید است.

دستیابی به آرمان‌های توسعه پایدار کشور که جایگاه شایسته‌ای در اقتصاد جهانی برای کشور فراهم می‌کند تنها از طریق توسعه و گسترش کارآفرینی امکان پذیر است.

توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش‌های مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهش‌های لازم در این زمینه بوده و کارآفرینی مهم‌ترین منبع نوآوری، اشتغالزایی و توسعه است. توسعه کارافرینی رشد اقتصادی را افزایش داده و اثرات مثبتی مانند بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر، افزایش اشتغال در جامعه به وجود می‌آورد.

کارآفرینی سبب پیدایش محصولات، خدمات، روش ها، سیاست ها، افکار و راهکار‌های نو برای حل مشکلات جامعه می‌شود. در حقیقت کارآفرینی نه تنها به عنوان یک نیروی محرک و سازنده اقتصادی، بلکه در بعدی گسترده‌تر به عنوان یک عامل پویای اجتماعی مورد توجه است.

اینجانب به نوبه خود هفته جهانی کارآفرینی را به تک تک کارآفرینان، تولید کنندگان، کارآفرینان عشایر و روستا و تمامی کسانی که در ارائه خدمات فنی مهندسی، آموزشی در زیست بوم کارآفرینی جانفشانی می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.

احمد هرمز رئیس کانون کارآفرینی خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار