به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،معتمدی مدیر توزیع برق شهرستان مراغه گفت: با توجه به محدودیتهای کرونایی و جهت جلوگیری از تجمع و شیوع این بیماری، اپلیکیشن برق من در راستای ارائه خدمات غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده است.
او گفت: مشترکان جهت بهره مندی از خدمات این نرم افزار میتوانند آن را از کافه بازار و یا دیگر سایتهای توزیع برق دریافت و نصب کنند.
او افزود: مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، ماشین حساب تعرفه، خوداظهاری قرائت کنتور، بررسی صورت حساب، تسویه حساب، درخواست انشعاب جدید، درخواست تفکیک یا ادغام، وصل مجدد انشعاب، تغییر مکان داخلی، جمع آوری موقت انشعاب، آزمایش کنتور، درخواست اصلاح نام، اصلاح اطلاعات، درخواست افزایش یا کاهش انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری دائم انشعاب، تغییر تعرفه، تغییر نام مشترک، ثبت خاموشی، خاموشیهای من، رفع مشکل ولتاژ برق، ثبت خسارت وارده به مردم، درخواست، رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تاسیسات مخاطره آمیز، ثبت خسارت وارده به شبکه، ثبت سرقت برق و ثبت مکاتبات مراجعان حوزه برق، خدماتی هستند که غیرحضوری خواهد بود.
مدیر توزیع برق مراغه گفت: طریقه استفاده از این اپلیکیشن آسان بوده به طوری که فقط یک بار شناسه قبض ثبت و سپس در مراجعات بعدی از آن استفاده میشود.
او گفت: محاسبه کم مصرف بودن یا نبودن در این اپلیکیشن از دیگر مزایای آن است که میتوان از این طریق از تخصیص پاداش طرح برق امید به خانوادهها با اشتراک مسکونی کم مصرف باخبر شد.
انتهای پیام/ک