کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان هفته کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی به ۱۰ درجه زیر صفر خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سردی که در این روز‌های فصل پاییز بی‌سابقه است تا روز‌های میانی هفته آینده در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود.

او افزود: شدت سرمای هوای اواخر آبان ماه در خراسان رضوی که پنجشنبه شب و صبح جمعه این هفته به پایین‌ترین حد خود خواهد رسید پدیده جوی بی‌سابقه ای است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی در این مدت به ۱۰ درجه زیر صفر می‌رسد.
 

بیشتر بخوانید


اثمری بیان کرد: همچنین کمینه دمای دیشب هوای مشهد که صفر درجه ثبت شد پنجشنبه شب به هفت درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

او بیشینه دمای هوای امروز مشهد را نیز ۱۳ درجه پیش‌بینی و تصریح کرد: دمای هوای این کلانشهر در روز‌های پایانی هفته به میزان ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین از عصر امروز همراه با ابرناکی آسمان خراسان رضوی ناپایداری‌های جوی آغاز می‌شود.

اثمری اظهار کرد: تاثیر این ناپایداری‌های جوی بارش باران و برف در سطح خراسان رضوی به ویژه در محدوده نیمه شرقی و شمالی استان در روز‌های آینده است.

او افزود: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته بارش کولاک نیز در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی در این مدت دور از انتظار نیست.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.