دعوای خانگی استقلالی‌ها و طرح آن در رسانه ملی با واکنش برخی از پیشکسوتان این تیم همراه شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال این روز‌ها پس از برکناری احمد سعادتمند در حالی با حضور برخی از اعضاء به کار خود ادامه می‌دهد که هنوز مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب نشده است. با این وجود اعضای هیئت مدیره در چند وقت اخیر بدون مدیرعامل توانسته اند بخش زیادی از مطالبات مربیان داخلی و خارجی را پرداخت کنند تا این باشگاه از خطر سقوط و کسر امتیاز فرار کند.

ناگفته نماند در این میان مدیران قبلی و فعلی باشگاه استقلال بار‌ها با انتشار پیام در صفحات اجتماعی خود و انجام مصاحبه علیه یکدیگر باعث ایجاد حاشیه برای استقلال شده اند. خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در برنامه شب گذشته تلویزیونی ادعا‌هایی را مطرح و سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلال ادعا‌ها را رد کرد.

به هر ترتیب افشای فایل صوتی و پیامک‌های رد و بدل شده و مسائل پشت پرده در باشگاه استقلال باعث شد تا حواشی جدیدی برای استقلال ایجاد شود.

البته مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز با توجه به دعوایی که میان خلیل زاده و سعادتمند رخ داده متنی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

امیر حسین صادقی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال نیز به بحث رخ داده میان خلیل زاده و سعادتمند واکنش نشان داد و متنی را در اینستاگرام منتشر کرد.

دعوای مدیران استقلال///

و اما استوری معنادار عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که احتمال دارد خطاب به صحبت‌های مطرح شده خلیل زاده و سعادتمند در برنامه تلویزیونی باشد.

چنین مسائلی پیش از این نیز در باشگاه استقلال وجود داشته و حال پرده‌ها کنار رفته است

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد اختلافاتی که در هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد و حال علنی شده است گفت: چنین مسائلی پیش از این نیز وجود داشته و حال پرده‌ها کنار رفته است و مردم از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است با خبر شده اند. مهمترین موضوعی که استقلال به آن نیاز دارد آرامش است که متاسفانه این موضوع با توجه به اتفاقات رخ داده از این تیم دور شده است.

مدیرانی که در این مدت به استقلال آمده اند به این باشگاه ضربه زده اند

او ادامه داد: مدیرانی که در این مدت به استقلال آمده اند به این باشگاه ضربه زده اند. از موضوع شفر و استراماچونی تا این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، هواداران استقلال ضربه می خورند. اینکه در یک برنامه تلویزیونی مدیران علیه یکدیگر سند رو کنند و هوادار اینگونه در جریان اتفاقات باشگاه قرار بگیرند درست نیست.

دود این اختلافات فقط به چشم هوادار می‌رود

نوری در مورد تاثیر اتفاقاتی که در حال رخ دادن است گفت: دود این اختلافات و اینکه هر مدیری که می‌آید می‌خواهد بر ضد دیگری صحبت کند فقط به چشم هوادار می‌رود. این افراد به ظاهر در حال حرص و جوش خوردن هستند تا تیم نتیجه بگیرد، اما در واقعیت اینگونه نیست. تیم استقلال فقط به آرامش نیاز دارد. رو کردن سند و صدا از مدیران استقلال علیه یکدیگر تصویر خوبی از این باشگاه به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اینکه یکسری از مسائل داخلی باشگاه در یک برنامه تلویزیونی که همه می‌بینند بیان شود خیلی بد است.

بابت اتفاقاتی که در باشگاه استقلال افتاد،  ناراحتم

او ادامه داد: بابت این اتفاقاتی که در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است ناراحت هستم. باشگاه استقلال یکی از پر افتخار‌ترین باشگاه‌های ایران است و مدیران بالا دستی باید در تصمیماتی که برای این تیم می‌گیرند دقت بیشتری داشته باشند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید به این موضوع ورود کند

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: الان وقت این است که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این موضع ورود کند، چون مدیران استقلال اخلاق را زیر پا گذاشته اند. این افراد باید در مورد کاری که انجام داده اند توضیح دهند. اینکه ما با چنین کاری در بین مردم ایجاد ناامیدی کنیم صحیح نیست.

وقتی که دست آقایان را باز می‌گذاریم این اتفاقات رخ می‌دهد

او ادامه داد: مدت زیادی است که من این موضوع را مطرح می‌کنم که باشگاه باید برنامه‌ مشخصی داشته و در کنار این برنامه بودجه مشخص باشد تا مدیر اجرایی با مشخص بودن این ۲ موضوع به دنبال کار‌های اجرایی برود. وقتی که دست آقایان را باز می‌گذاریم و مشخص نیست اختیارت آنها برای حفظ صندلی چقدر است این اتفاقات رخ می‌دهد. در اتاق‌های در بسته رقم‌هایی در قرارداد‌ها قرار می‌گیرد که حتی آقایان زیر بار این اعداد و ارقام نمی‌روند. همین هیئت مدیره مدیر عامل را انتخاب کرده و ناظر اتفاقات بوده است.

هیچکس انتظار چنین اتفاقی را نداشت

اولیایی در مورد ضرورت وجود یک مجمع تشخیص دهنده و تصمیم گیرنده در باشگاه استقلال گفت: گفتیم باشگاه به مجمعی فعال و ناظر نیاز دارد تا انتخاب‌های درستی انجام دهد، اما این اتفاق رخ نداد و تصمیمات نادرستی گرفته شد. هیچکس از مدیرانی که باید صداقت، درستی و پهلوانی را آموزش دهند انتظار چنین اتفاقی را نداشت. مجمع باید تجدید نظر جدی در انتخاباتی که تا الان انجام داده است داشته باشد. مجمع باید نسبت به اتفاقاتی که در باشگاه در حال رخ دادن است پاسخگو باشد. این افراد را چه کسی انتخاب کرده است؟ رئیس هیئت مدیره اصلا یعنی چه؟ باید شرح وظایف این افراد مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
مرحوم صادقی بهتره دیگه دست از قصه سازی برداره دیروز به همه مشخص ضد که وزیر یک ماه تمام تلاششو کرد که برخلاف ادعاهای دروغین شما استرا رو برگردونه ولی موفق نشد برعکس برانکو که خودش فراریش داد تا راه برای موفقیت تیم سوگولیش باز بشه اونهمه پول بی حساب و کتاب وارد این باشگاه شده تا هر بازیکنی که خواستند رو چند برابر قیمت واقعیش بخرند حتی از تیم رقیب اونوقت این مرحوم برای توجیه شکستهای احتمالی در آینده از الان داره زمینه سازی میکنه البته اینا همش برای جمع کردن فالوئر و گرفتن پول از تبلیغات تو اینستاگرامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
حداقل کیسه کش بودن وزیر مشخص شد خیلی بی خودین که برایه اینکه پرسپولیس و خراب کنین دیشب تو فوتبال برتر تو ویس میگفت باید یه کاری کنیم که همه حواسا بره به سمت اینکه وزیر پرسپولیسیه
آخرین اخبار