وضعیت راه‌های استان اردبیل مطلوب نیست

استاندار اردبیل گفت: وضعیت راه‌های اصلی این استان مطلوب نیست، اما دولت طرح‌های لازم و متعددی برای بهسازی آن‌ها در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه خاتمالانبیا (ص) گفت: احداث ۴۸ کیلومتر از جاده اردبیل-مشگین‌شهر ، ۴۵ کیلومتر از جاده پارس‌آباد - مشگین‌شهر ، بهسازی جاده سرچم –اردبیل و جاده مشگین‌شهر به اهر از جمله پروژه‌هایی است که قرارگاه خاتم الانبیا برای اجرای آنها اعلام آمادگی کرده است.

او با بیان اینکه عملیات زیرسازی و خاکبرداری باند دوم جاده اردبیل _ سرچم تسریع می‌شود، گفت: ۲۱ کیلومتر از قطعات ۳ و ۴ این پروژه تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل افزود: پیمانکار پروژه متعهد شده با افزایش نیروی کار و ماشین‌آلات لازم طبق برنامه زمان‌بندی اقدام کند و در صورت مساعد بودن شرایط جوی امسال عملیات خاکبرداری، خاکریزی، احداث ابنیه‌ فنی انجام و عملیات روسازی و آسفالت نیز در نیمه اول سال۱۴۰۰  اجرایی شود.

بهنام جو در رابطه با عملیات عمرانی در ابتدای جاده اردبیل به سرچم هم گفت: تعریض ۳۵ کیلومتر مسیر به راه و شهرسازی استان تفویض شده بود که از این ۳۵ کیلومتر در ۲۸ کیلومتر عملیات راه‌سازی تمام شده و هفت کیلومتر نیز در حال انجام است.

او با بیان اینکه مسیر اردبیل _سرچم یک پروژه حیاتی است افزود:بهسازی این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در اولویت است.

استاندار اردبیل گفت: پارسال در مجموع  ۵۵ کیلومتر از جاده‌های استان چهارخطه شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.