سرهنگ همتی زاده از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۲۸ آبان ماه تا پایان روز شنبه مورخ ۱ آذرماه در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۲۸ آبان ماه تا پایان روز شنبه مورخ ۱ آذرماه گفت:بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌های ترافیکی در ورودی و خروجی‌های استان ایلام اجرا می‌شود.

او اظهار کرد: در این طرح از ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه تا ۱ آذرماه ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به داخل استان و همچنین خروج خودرو‌های پلاک بومی از استان به استثای وسایل نقلیه عمومی، سوخت رسان، امدادی و حامل مواد فاسد شدنی ممنوع است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: رانندگانی که به محدودیت‌های اعلامی بی توجهی نمایند و قصد ورود و خروج را داشته باشند مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ همتی زاده در پایان اعلام کرد:از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا، نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.