مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص مسائل مختلف، توضیحاتی را بیان کرد.

سید محمد علوی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل تمدید قرارداد با وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، اظهار کرد: این موضوع مصوبه هیئت مدیره بوده است. تمام اعضای هیئت مدیره برای این موضوع تصمیم گیری و به اتفاق نظر رسیده اند. ما یک بازی در لیگ برتر انجام داده ایم و ۲۹ بازی دیگر باقی مانده است.

او افزود: باشگاه ماشین سازی و بیاتلو با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کرده اند و یک باخت، معیار مناسبی برای ارزیابی نیست‌. ما در این زمینه برنامه ریزی کرده ایم و تمام جوانب سنجیده شده است. بیاتلو کارش درست است و به خوبی کارهای تاکتیکی را پیش می‌برد. او با جسارت خاصی در تمرینات حضور دارد و ما کاملا از او راضی هستیم.

علوی در ادامه بیان کرد: ما به صورت گام به گام پیش می‌رویم. ما برنامه بلندمدت و میان مدت نداریم، بلکه طبق سیاست‌هایی که اول فصل آن‌ها را تعیین کرده ایم، پیش خواهیم رفت.

او در خصوص اظهارات بیاتلو بعد از بازی با شهر خودرو عنوان کرد: یک سری مسائل بعد از بازی با شهر خودرو مطرح شد که ما جوابیه‌‌ هایی در حد نام باشگاه ماشین سازی و سرمربی فعلی تیم به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

به دنبال گرفتن غرامت از بابک مرادی هستیم

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره پرونده بابک مرادی گفت: ما منتظر هستیم تا به پرونده بابک مرادی نیز همانند سایر پرونده‌ها رسیدگی شود. ما به دنبال گرفتن غرامت از بابک مرادی هستیم. باید ببینیم کمیته انضباطی و سازمان لیگ فوتبال چه جوابی به ما خواهند داد. سر مسئولان کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شلوغ است و مدام زمان رسیدگی به پرونده‌ها با تعویق مواجه می‌شود.

باشگاه ماشین سازی تابع مقررات است

علوی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر باتوجه به وضعیت کرونایی فعلی، عنوان کرد: ما و سایر تیم‌ها باید خودمان را با شرایط فعلی وفق دهیم. باشگاه ماشین سازی تابع مقررات است و کاملا به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند است. ما چاره دیگری نداریم و انجام به موقع آزمایشات در دستور کار ما قرار دارد.

پیمان بابایی ترجیح داد در ماشین سازی بماند

او درباره وضعیت پیمان بابایی، بیان کرد: او بازیکن باشگاه ماشین سازی است و با ما قرارداد دارد. بابایی ۲ پیشنهاد داشت که ما مخالفتی با آن‌ها نداشتیم. او با توجه به قراردادی که داشت، ترجیح داد در باشگاه ماشین سازی باقی بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار