حسینی گفت: این قول را می‌دهم که هواداران ذوب آهن در سال جدید از بازی تیم محبوبشان لذت ببرند.

سید کمال حسینی، عضو کادر فنی تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با خرید‌های جدید این تیم بیان کرد: این بازیکنان حدود ۱ ماه است که با ما تمرین می‌کنند. خاکی و سلطانی مهر از نظر فنی مورد تائید کادر تیم ذوب آهن هستند و از آن‌ها رضایت کامل داریم. به قول رحمان رضایی نمی‌توانیم وعده‌ای را به هوادار بدهیم که از پس انجام آن برنخواهیم آمد. ما یک تیم جدید دور هم جمع کرده‌ایم و جوانان با استعداد زیادی در تیم ذوب آهن حضور دارند.

او ادامه داد: من از طرف خودم و اعضای کادر فنی ذوب آهن به هواداران این قول را می‌دهم که امسال از فوتبال ذوب آهن لذت ببرند و امیدوارم به جایگاه اصلی تیم ذوب آهن برگردیم.

او در رابطه با صحبت‌های اخیر علی شجاعی مدیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که چندی پیش اعلام کرده بود قسط اول بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: دیروز باشگاه، حقوق همه اعضای تیم را پرداخت کرده است. وعده مدیران، کمی دیر و زود شد، اما بالاخره قسط‌های بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد.

کار کردن با رحمان رضایی باعث افتخار است

حسینی در خصوص کار با رحمان رضایی بیان کرد: رحمان رضایی در دوران بازی، یک فوتبالیست خوب بود و در رده‌های بالای اروپا فعالیت داشته است. افتخار می‌کنم که در کنار رحمان رضایی و دستیار صربستانی او کار می‌کنم و می‌توانم تجربیات خود را در اختیار جوانان این تیم قرار دهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار