گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

بهنوش بختیاری، هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون با انتشار  تصویری از حضور خود و بیژن بنفشه خواه در بند زندانی‌های زیر هجده سال در صفحه‌اش نوشت:

"اینجا بند زندانیان نوجوانان زیر هجده ساله كه بیشتر بخاطر سرقت و گاها قتل غیر عمد به خاطر عصبانیت كارشون به اینجا كشیده...شاید باور نكنید بخاطر چه مبالغ اندكی بچه ها در زندانن... شاید شام یك شب مهمانی دوستان من بتونه جوونی و ازادی یه انسان رو برگردونه، ازتون خواهش می‌كنم التماس می‌كنم دست به دست بدیم زندگی این نوجوون‌ها رو كه از روی خامی و بدسرپرستی دست به این كارا زدن رو نجات بدیم.. از خودم شروع كردم و نذر كردم خدا انقدر بهم بده كه بتونم هر دوماه یه زندانی كه رد مال داره رو ازاد كنم، بسم الله هركی مرده
یاعلی
"

بهنوش بختیاری در میان زندانی ها

 

نرگس آبیار، کارگردان مشهور سینمای ایران تصویر جدیدی از خود در بازار سوزن دوزی را به اشتراک گذاشت.

نرگس آبیار

 

سوگل طهماسبی، بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته است:

"تلخ است روزگار، مگر با بهانه‌ای
پیدا کنیم دلخوشی کودکانه‌ای
"

سوگل طهماسبی

 

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ مجری برنامه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان، تصویری پاییزی  از خود را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس پاییزی عمو پورنگ

 

سامان صفاری، بازیگر نقش پیام در سریال « خانه امن» که شب‎ها از شبکه یک سیما پخش می‎شود با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش از فوت مادربزرگش خبر داده و از اینکه او نتوانسته سریال «خانه امن» را ببیند ابراز تأسف و ناراحتی کرده است.

سامان صفاری و مادربزرگش

 

علی مرادی، مجری جوان برنامه‌های تلویزیون تصویری از خود را به همراه نوشته‎ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

علی مرادی

 

لاله صبوری، هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار تصویری تأمل بزانگیز در استوری اینستاگرامش از در دسترس نبودن آب شرب برای  میلیون‌ها نفر از مردم جهان نوشت.

مرگ صدها هزاران نفر به خاطر اب الوده

 

نجمه جودکی، مجری برنامه «در انتهای الوند» نسبت به انتشار تصویرش در ورودی یک مجموعه تفریحی و دعوت به ماسک زدن واکنش نشان داد.

نجمه جودکی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.