مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت :۱۰۰ درصد مراجعات حضوری مشترکین برای دریافت خدمات مختلف از ابتدای آذرماه امسال حذف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت : برای ارائه خدمات به مشترکین برق، به صورت الکترونیکی و غیر حضوری درگاه‌های مختلفی پیش بینی شده است که مهم‌ترین آن‌ها سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و اپلیکیشن برق من (سامانه برق ایران) است که قابل برداشت از طریق کافه بازار، سایت شرکت برق و سایت برق امید است.

علیرضا صبوری در تشریح اجرای طرح ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق گفت : از اول آذر ماه، همه ۴۳ خدمتی (۲۸ خدمت در حوزه امور مشترکان و ۱۵ خدمت در حوزه فعالیت فنی) که تاکنون به مشترکان ارائه می‌شده است، به صورت غیر حضوری و الکترونیکی و از طریق درگاه‌های مشخص شده انجام می‌شود.

او  یکی از اهداف اجرای این طرح را جلب مشارکت بخش وسیعی از مشترکین در گروه مصارف خانگی در بحث مدیریت مصرف و ذکر کرد که برای اجرا شدن این طرح مهم، به یک سری ابزار‌های تشویقی و بازدارنده نیاز است.

او هدف اصلی از اجرای طرح برق امید را اصلاح رفتار مصرف مشترکین بخش خانگی و دست یابی به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق ذکر کرد و کاهش نیاز صنعت برق به سرمایه گذاری در احداث تاسیسات جدید برای انتقال و توزیع را دستاورد اجرای این طرح دانست.


بیشتر بخوانید 


صبوری با اشاره به میزان مصرف مشترکین بخش خانگی در قرائت مصرف دوره یک (ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ماه امسال ) استان افزود : اگر همین روند مصرف ادامه یابد، ۲۴ درصد مشترکین خانگی بخش شهری و ۴۲ درصد مشترکین خانگی روستایی مشمول تخفیف خواهند شد.

او برخورداری از نعمت برق در خراسان شمالی را ۹۹.۹ درصد اعلام کرد به طوری که بر این اساس همه روستا‌های بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.