مربی تیم فوتبال پیکان تهران:

نتیجه بازی امروز حق تیم مانبود

پاشایی گفت:متاسفانه در بازی امروز موقعیت های زیادی را از دست دادیم و امیدواریم بتوانیم در بازی های بعدی با تفکرات تارتاربازیکنان را تطبیق دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان گفت:نتیجه بازی امروز حق تیم مان نبود زیرا از تیم صنعت نفت آبادان بهتر بازی کردیم.

او افزود:متاسفانه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم تیم را با تفکرات تارتارتطبیق دهیم و در بازی های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد:دیدار بعدی ما با تیم شهرخودرو است که شنبه برگزار می شود و باید تمامی تمرکزمان را جمع کنیم تابتوانیم امتیازاتی که در این بازی از دست دادیم را جبران کنیم.

پاشایی گفت: دو بازیکنی که تعویض شدند، بخاطر مصدومیت از ترکیب بیرون رفتند و نمی‌شود گفت بازیکنانی که آمدند، بد کار کردند. وقتی بازیکنی هم تعویض می‌شود، قاعدتا نتوانسته نظرات مربی را جلب کند.

در آخرین دیدار از هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه تختی شهرستان آبادان به مصاف هم رفتند.

در پایان این دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر ۱ میهمان خود پیکان تهران را شکست داد و پیروز این میدان شد.

عکس:رضا دریس

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.