بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل نامشخص بودن وضعیت این تیم برای فصل بعد در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر برای حضور در مسابقات فصل بعد در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارد و همچنان تمرینات این تیم تعطیل است. آن طور که مسئولان تیم مس سونگون اعلام کرده اند آن ها منتظر هستند تا اداراه کل ورزش و جوانان تبریز مجوز شروع تمرینات این تیم را صادر کند که تا امروز هنوز این مجوز صادر نشده و معلوم نیست مسی‌ها از چه زمانی می‌توانند دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند.


بیشتر بخوانید


همین بلاتکلیفی به وجود آمده باعث شده که برخی از بازیکنان تیم مس سونگون از وضعیت تیم بسیار ناراحت و حتی برخی از آن‌ها تهدید به جدایی کرده و گفته اند اگر شرایط تیم تا اوایل هفته آینده مشخص نشود قراردادشان را با باشگاه مس سونگون فسخ می‌کنند.

یکی از این بازیکنان که تهدید به جدایی کرده، "مسلم اولاقباد" بازیکن ملی پوش کشورمان است که از وضعیت تیم مس سونگون بسیار ناراضی بوده و اعلام کرده که اگر تا اوایل هفته آینده وضعیت این تیم مشخص نشود، با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد می‌تواند از مس سونگون جدا شده و به تیم دیگری برود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که مسئولان تیم فوتسال مس سونگون در روز‌های آینده چه واکنشی به این تصمیم اولاقباد از خود نشان می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار