مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی سه عنوان جایزه کشوری به این انتشارات اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: کسب عنوان‌های ناشر برگزیده سال ۱۳۹۷، ناشر برگزیده آثار دانشگاهی و همچنین ناشر برگزیده کتاب دفاع مقدس، سه عنوان کشوری است که در هفته کتاب و کتابخوانی به به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) اختصاص یافته است.

او افزود: براساس اعلام دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت ناشر برگزیده سال ۱۳۹۷ به صورت مجازی، معرفی و تقدیر شدند که به نشر یکی از این هشت ناشر برگزیده است.

مدیرعامل به نشر با اشاره به اینکه دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷، درباره فرایند انتخاب و علت تاخیر درباره برگزاری مراسم تقدیر از ناشران توضیحاتی ارائه کرد و ادامه داد: فرآیند داوری و انتخاب این ناشران در سال گذشته انجام شد و قرار بود معرفی و تقدیر همزمان با برپایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌‏المللی کتاب تهران انجام شود که با توجه به طولانی شدن شرایط کرونا و لغو برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد تقدیر از برگزیدگان در هفته کتاب صورت گیرد.

بیشتر بخوانید


سعیدی بیان کرد: براساس اعلام وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نشر در بخش ناشران کودک و نوجوان غیرخصوصی به عنوان برگزیده رسیده است.

او تصریح کرد: همچنین در این هفته برگزیدگان «بیست و هفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی» معرفی شدند و سه ناشر انتشارات حیدری، به‌نشر و انتشارات جامعه‌نگر به عنوان ناشران برگزیده آثار دانشگاهی معرفی شدند.

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه این انتشارات از گذشته تاکنون دارای افتخارات و جوایز بسیار زیادی است، تاکید کرد: همچنین آثار منتشر شده به نشر در سال‌های اخیر نیز در جشنواره‌های ارزشی کشور برنده‌ی جوایز مختلفی شده اند که از آن جمله می‌توان به جشنواره‌های سبک زندگی، قلم زرین، رشد، میراث مکتوب رضوی، کتاب سال رضوی، کتاب سال حوزه، شهید اندرزگو اشاره کرد.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار