کارگاه تولید فنس بشرویه چرخ تولید به دست ۳ جوان می‌چرخد و سالیانه هزار تن فنس تولید می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیش از ۲ سال  می‌گذرد که کارگاه تولید فنس در بشوریه راه اندازی شده است و روزی حداقل ۳ هزار متر فنس تولید می کنیم.

مدیریت این تولیدی را جوانی ۲۱ ساله عهده دار است.

سلیمانی مدیر کارگاه تولید فنس بشرویه می گوید : ۱ و نیم میلیارد پدرم در اختیارم قرار داده  و تصمیم گرفتم یک کار تولیدی را شروع کنم.

او هدف از این کار را ایجاد  زمینه ای برای  اشتغال جوانان و کمکی به تولید کشور عنوان کرد.

سلیمانی گفت: در این کارگاه سالانه حدود هزارتن فنس تولید می‌شود.

مدیر کارگاه تولید فنس بشرویه  افزود : علاوه بر تامین نیاز خراسان جنوبی ، مازاد تولید رابرای استان‌های همجوار خراسان شمالی خرسان رضوی و تهران ارسال می کنیم .

او در مورد کیفیت فنس ها گفت :خیلی بهتر از نمونه‌ها خارجی خود است و حرف اول را در خاورمیانه می زند.


بیشتر بخوانید


اکثر اهالی منطقه از این فنس استفاده می کنند و میگفتند : هم امنیت فنس ها بالاست هم مقاومت دارد و در باغات و اراضی کشاورزی هم بسیار نیاز است.

این جوان صادرات را هم هدف گرفته است و قرار است به کشور افعاستان به صورت مستقیم و پاکستان وعراق به صورت غیرمستقیم صادرات انجام شود.

 سلیمانی برنامه‌های بسیاری برای آینده دارد و می خواهد در شهرک صنعتی بشرویه سوله ای بسازد و کارخانه تولید محصولات گالوانیزه رو کنار تولید فنس داشته باشد.

با راه اندازی این کارخانه در کنار فنس انواع مواد گالوانیزه گرم هم تولید می شود و ظرفیت اشتغال این کارگاه تا ۱۰ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

اوضاع کار و فروش این تولیدات هم خوب خواهد ماند اگر ماهم با خرید تولیدات داخلی از تولیدکنندگانمان حمایت کنیم

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.