مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی گفت: حقوق مشمولین طرح همسان سازی در خراسان جنوبی ۵۲ درصد افزایش یافت.

اسدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۱۱۵ خانوار در استان حقوق بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و مشمول اجرای طرح همسان سازی افزایش حقوق شده اند.

اسدی با اشاره به اجرای مساوات و عدالت در پرداخت حقوق‌ ها افزود: با اجرای این طرح، حقوق مستمری بگیران این صندوق افزایش یافته و به طور میانگین بیش از ۵۲ درصد به حقوق مشمولین این طرح افزوده شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی ادامه داد: بازنشستگان پیش از موعد، از کار افتادگان کلی و بازماندگان از جمله افرادی هستند که این افزایش حقوق برای آن‌ها اعمال شده است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: با اجرای این طرح مابه التفاوت افزایش حقوق مشمولین، از ابتدای سال محاسبه، و به صورت یکجا با حقوق آبان ماه به آن‌ها پرداخت می‌ شود.

اسدی اظهار کرد: مبنای همسان سازی در صندوق به این ترتیب بوده است، که افرادی که در سطح واحدی در طی سالیان متناوب مستمری بگیر شده اند دریافتی یکسانی داشته باشند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی تصریح کرد: طبیعی است که در این حالت افرادی که درسنوات اخیر بازنشسته شده اند، افزایش حقوق کمتری را نسبت به افرادی که در سنوات قبل‌ تر مستمری بگیر شده اند تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.