نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه:

قرار بود لباس‌ها را به صورت رایگان در اختیار باشگاه استقلال قرار بدهیم

نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه درباره فسخ قرارداد استقلالی‌ها با این برند توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه استقلال برای تامین البسه خود ابتدا قراردادش با آل اشپورت را فسخ و پس از آن با برندی جدید قرارداد امضاء کرد. وحید جعفری نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت قرارداد این برند با باشگاه استقلال، اظهار داشت: ما یک قرارداد همکاری ۳ ساله با تیم استقلال داشتیم. کماکان به آن پایبند هستیم. قرارداد از نظر ما مشخص است و ابتدای سال نیز با مدیران وقت باشگاه استقلال به توافق رسیدیم، اما با روی کار آمدن مددی شرایط تغییر کرد.  

او افزود: باشگاه استقلال در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرد که به دور از واقعیت بود. ما قرار بود لباس‌ها را به صورت رایگان در اختیار استقلال قرار دهیم. روز گذشته باشگاه استقلال با یک برند داخلی توافق کرده است. ما طبق توافق باید مبلغی به استقلال پرداخت می‌کردیم که به دلیل تخلف سرمربی و بازیکنان استقلال در سال گذشته توافق کردیم که به جای پرداخت پول لباس‌ها را رایگان در اختیار این تیم قرار دهیم.  

جعفری در ادامه بیان کرد: جای تاسف دارد که باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور لباس‌های خود را بخرند. در کشور‌های حوزه خلیج فارس با اینکه تیم‌ها تماشاگر ندارند، اما لباس‌های خود را رایگان تهیه می‌کنند. ظاهرا گرفتن لباس رایگان برای باشگاه‌ها جذاب نیست.  

او اضافه کرد: این موضوع برای باشگاه‌های پر طرفدار عیب است. ما امسال حتی به باشگاه‌ها پول هم پرداخت کردیم، اما قدر این اتفاق مثبت را ندانستند. ما ۱۰۰ درصد از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار