فنایی: بازی در پرسپولیس کم از تیم ملی نیست/ شکوری از جنس فوتبال است

مربی دروازه بان‌های تیم پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود فنایی، مربی دروازه بان‌های تیم پرسپولیس پس از جلسه در ساختمان این باشگاه بیان کرد: روزی که می‌خواستم قرارداد ببندم به ساختمان  باشگاه پرسپولیس آمدم و در حال حاضر هم کار اداری دارم که به باشگاه آمدم و درباره قرارداد و اینکه پاسپورت خود را باید عوض می‌کردیم صحبت کردیم.

او افزود: ما همیشه صحبت می‌کنیم و نظر مربی تیم ملی برای ما همیشه شرط است. به نظرم بچه‌ها فقط باید کار کنند. بازی در پرسپولیس کم از تیم ملی نیست. حامد باید کار کند و نظر مربی تیم ملی هم مهم است.

فنایی درباره شرایط تیم ادامه داد: فکر می‌کنم با آمدن مدیریت جدید یک مقدار مشکلات برطرف شود. در آن برهه برخی از بازیکنان را از دست دادیم. ما می توانستیم بازیکنانی که جدا شدند را نگه داریم، اما به هرحال این اتفاق افتاد. شکوری از جنس فوتبال است و امیدوارم که به آنجا برسیم که به نفع باشگاه است.

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس در مورد وضعیت رادوشوویچ خاطرنشان کرد: رادو یک سری مشکلات داشت. یک سری تعهدات بود که باشگاه باید عمل می‌کرد. خدا را شکر به ما ملحق شده است.


بیشتر بخوانید


فنایی ادامه داد: پس از دربی خیلی فشار روی ما بود. من تازه مربی نشدم که بخواهم با چهار انتقاد جا خالی کنم. اگر می‌خواهیم کار کنیم باید شب و روز کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. اگر می‌خواهیم کار کنیم باید تمرکز داشته باشیم تا پرسپولیس موفق باشد. من ۱۳، - ۱۴ سال است که مربیگری می‌کنم و اگر رزومه مربیگری من را ببینند متوجه می‌شوند من کجا و با چه کسانی کار کردم.

فنایی در پایان گفت: در مورد شخص خاصی صحبت نمی‌کنم. من هشت سال دروازه‌بان پرسپولیس بودم و همه من را می‌شناسند. ما یکسری بازیکنان را کنار گذاشتیم، اما صحبت‌هایی مطرح شد که ما آن‌ها را از طریق وکلای خود و به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار