مربی تیم فوتبال سپاهان، درباره بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را ارائه کرد.

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: در ابتدا درگذشت محمود یاوری را به جامعه ورزش ایران، اصفهان و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم. همچنین  از افرادی که در جبهه سلامت در تلاش هستند،  تشکر می کنم.

او درباره بازی سپاهان برابر تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم سپاهان بعد از شکست هفته اول و بازی‌های فصل گذشته، وارد بحران شده است.  البته ما آنالیز‌های زیادی داشتیم تا این مشکلات حل شوند. همه سپاهانی‌ها و حتی هواداران، دچار این بحران شده‌اند و ما لازم دانستیم در تمام زاویه‌ها کار کنیم تا شرایط بهتر شود. در بحث مسائل روانی، تاکتیکی و بدنی خیلی خوب کار کرده‌ایم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. امیدواریم فردا بازی خوبی ارائه بدهیم.

مربی سپاهان درباره مصدومان تیمشان گفت: ما به جز ولسیانی، بازیکنان دیگرخود را برای بازی فردا در اختیار داریم. همه بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

نویدکیا مدیریت خوبی دارد 

او درباره تقسیم وظایف میان کادرفنی سپاهان گفت: نویدکیا به عنوان مربی، حواسش به همه چیز است و سعی می‌کنیم میان همه کادر مربی‌گری تقسیم وظایف کنیم و جلو برویم. نویدکیا مدیریت خوبی دارد و دنیای فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد. همچنین  تعامل خوبی با کادرفنی داریم و بین ما درک فوتبالی خیلی خوبی وجود دارد.

مرزبان درباره حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه بیان کرد: عشق به هواداران یک موضوع  خاص است و همه اصفهان و سپاهان را با هوادارانش می‌شناسند و وقتی آن‌ها نیستند، کار خیلی سخت است. امیدوارم هواداران همچنان تیم خود را کمک کنند چرا که بدون آن‌ها نمی‌توانیم قدم رو به جلو  برداریم و تاکنون هرچه داشته‌ایم از آن‌ها بوده است. هواداران نقش بزرگی در قهرمانی‌های سپاهان داشته‌اند.

بازیکنان جوان، نقش عمده ای در آینده سپاهان دارند  

او درباره بازیکنان جدید سپاهان گفت: جلال‌الدین علی محمدی، شانس دارد از همین هفته بازی کند، اما روح الله باقری این فرصت را دارد تا به آمادگی دست یابد. جوان‌هایی که اکنون در تیم هستند، کیفیت خیلی خوبی دارند و نقش محرم نویدکیا در انتخاب جوانان خیلی خوب بوده است و این کار را به درستی انجام دادیم. این بازیکنان در آینده در لیگ برتر حضور خواهند داشت و نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

مربی سپاهان خاطر نشان کرد: تعطیلی لیگ، خیلی به ما کمک کرد و فرصت کردیم در بحث روانشناسی و تاکتیکی، تیم را آنالیز و کار کنیم. مشکلی در تیم وجود ندارد. فقط این‌که باید بگویم بازیکنان می‌خواهند سپاهان امسال قهرمان شود و سال گذشته را جبران کنند. خوشحالم که آن‌ها می خواهند وفاداری خودشان را نشان دهند و می‌گویند آماده و مدعی هستند تا طوفان زرد آسیا را به مقامی که لایقش است، برسانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار