هم زمان با سالروز شهادت فرمانده دلاور و نامدار دفاع مقدس سردار شهید مهدی زین الدین یادواره شش هزار و نود شهید استان قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، یادواره شش هزار و نود شهید استان قم همزمان با سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین الدین در مجتمع امام خمینی (ره) قم با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

شعرخوانی، اجرای سرود و بازگویی خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی بود که امشب و در سی و سومین سالروز شهادت این فرمانده دلاور و نامدار اجرا شد.


فرمانده سپاه استان قم در این آیین ایمان استوار را از برجسته‌ترین ویژگی شهدا خصوصاً شهید زین الدین دانست و گفت: تمامی شهدای ما از جمله شهید مهدی زین الدین، روحی فرا زمینی و آسمانی داشتند و همین روحیه موجب شد که در هیچ مقطعی دچار لغزش و لرزش نشوند.


سردار شاهچراغی گفت: ایمان راسخ شهدا هنوز هم در کوچه‌ها و معابر شهر جاری است و همواره جلوه‌های زیبایی از ایثار و از خود گذشتگی را ترسیم می‌کند.


او  به دامنه دار بودن اثرگذاری شهید زین الدین بر جوانان جامعه اشاره کرد و گفت: کسانی هم که در زمان حیات شهید زین الدین ایشان را درک نکرده‌اند نیز از خصوصیات والای این شهید بزرگوار تاثیر گرفتند.

یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار شد


سردار شاهچراغی در ادامه خدمت رسانی به مردم را ادامه راه شهدا دانست و تاکید کرد: شهید زین الدین و دیگر شهدای ما در شرایط کنونی از ما توقع دارند به مردم خدمت رسانی کنیم و هر کس در هر مقام و منصبی باید به مردم خدمت کند.


گفتنی است کنگره ملی شهدای استان در طول این هفته در مناطق مختلف شهر برگزار شد.


در این کنگره شش هزار و نود نهال به یاد شهدا کاشته و چهل معابر شهری نیز به نام شهدا نام گذاری و همچنین از یادمان ۱۲ تن از شهدای ۸ سال دفاع مقدس در قالب سردیس رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار