سرهنگ قدمی گفت: مبادی ورودی و خروجی مازندران در روز‌های اعمال محدودیت‌های کرونایی شدیداً کنترل می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد از اول آذرماه در استان انجام می‌شود، گفت: همه شهر‌های مازندران اکنون در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار دارند و تمام ورودی‌ها و خروجی‌های مازندران با حضور نیرو‌های پلیس شدیداً کنترل می‌شود.

او افزود: تردد خودرو‌های غیربومی در زمان دو هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها تنها با برگه‌های تردد امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان، اما شرایط جوی باعث کندی حرکت شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه بارش مقطعی برف در محور‌های هراز ،کندوان و کیاسر تا صبح ادامه داشت، گفت با توجه به فرارسیدن فصل سرما، همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی الزامی است.

او افزود: نداشتن زنجیر چرخ و معیوب بودن سیستم گرمایشی خودرو، ایراد فنی محسوب می‌شود و پلیس علاوه بر جریمه این خودروها، مانع تردد آن‌ها در گردنه‌ها خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه برای پایان هفته محدودیت ترافیکی در محور‌های سوادکوه و کندوان اعمال نمی‌شود، گفت‌: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از صبح جمعه در محور هراز ممنوع است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
تموم شد.دورمیزنن

تردد خودرو‌های غیربومی در زمان دو هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها تنها با برگه‌های تردد امکان پذیر است.
Iran (Islamic Republic of)
همولایتی
۰۵:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
آقایون دست هایی احتمالا نمی گذارند قانون یک جور عمل بشه . همیشه یک جای کار در هر کاری می لنگد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
به نام خدا
هفته ای که میلاد پیامبر بود و سه شنبه تعطیل بود و قرار بود ورودی و خروجی ها از دوشنبه بسته بشود نه تنها بسته نشد بلکه برخی از مسافران راحت و مثلا با نشان دادن سند منزل یا کارت محل کارشان وارد استان مازندران شدند و ....
تا زمانی که اینقدر ساده گرفته شود و محدودیت ها و دستورالعمل های کرونایی ضمانت اجرا نداشته باشد و افرادی بتوانند راحت از سد این ممنوعیت ها و محدودیت ها بگذرند، کرونا همچنان هست و هست....