مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مدیریت حادثه پتروشیمی بندر امام که حادثه‌ای با پتانسیل خطر فراوان بود، برای ما یک آزمون موفقیت آمیز بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرمانده ارشد شرایط اضطراری منطقه ضمن تشکر از تمامی عوامل شرکت کننده در مدیریت حادثه  پتروشیمی بندر امام، از اقدامات خوب این پتروشیمی قدردانی کرد.

او بیان داشت: شرکت‌های منطقه به حرکت قوی‌تر به سمت پیشگیری از حوادث ترغیب شوند و باید بر اهمیت تعمیرات دوره‌ای (PM & CM) در امر پیشگیری تاکید شود.

شهیدی نیا افزود: نتیجه تلاش‌های چند ساله‌ی منطقه در جهت توانمند سازی همه جانبه در مقابله با شرایط اضطراری، اینچنین در حوادث خود را نشان می‌دهد تا با قدرت و کنترل و تمرکز و بدور از آشفتگی بتوان بر حوادث غلبه کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حادثه پتروشیمی بندرامام را حادثه‌ای با پتانسیل خطر فراوان ارزیابی کرد و گفت: این حادثه می‌توانست پیامد‌های بزرگ و مخربی داشته باشد و مدیریت آن برای ما یک آزمون موفقیت آمیز بود.

مهرزاد غیبی، رئیس HSE و فرمانده حوادث سطح دو منطقه، گزارشی از اهم اقدامات و چگونگی پشتیبانی مدیریت شرایط اضطراری منطقه در این حادثه را بیان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.