دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضا، حمایت از واحد‌های تولیدی، توجه به اقتصاد و بررسی مشکلات تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مهدی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرستان اردکان، گفت: تعامل و هم اندیشی مسئولان و اهداف دستگاه قضا بررسی مشکلات، بکارگیری عزم جدی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

او  با اشاره به تداوم کار واحد‌های تولیدی موفق، اظهار داشت: واحد‌های تولیدی با توجه به جهش تولید با همت بالا و قدرت تمام کار خود را ادامه دهند، زیرا برای رفع وابستگی به اقتصاد بیرونی و مقابله با تحریم‌ها باید به تولیدات داخلی اتکاء کرد.

حسن پور  تصریح کرد:  رویکرد قوه قضائیه حمایت از تولیدکنندگان است و با هرگونه اقدام که مانع کند شدن روند فعالیت واحد‌های تولیدی شود، دادستانی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان ادامه داد: سیاست دستگاه قضا حمایت از فعالان عرصه تولید است، اما فعالان این عرصه نیز باید با توجه به شرایط شهرستان به ویژه در حوزه آلودگی هوا پایبند قوانین و دستورالعمل‌های این حوزه باشند.

 دادستان اردکان ضمن بازدید از ۸ واحد آهکی شهرستان با بررسی مشکل تولید کنندگان و سرمایه گذاران در خصوص میزان تصرف مجاز و غیرمجاز اراضی ملی دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار