استاندار خوزستان گفت: ۳۰۰ میلیار تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا (ص) قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیرو توافقی که با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) صورت گرفته، اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی از طرف شهرداری، استانداری و این قرارگاه تخصیص داده شده است.

او افزود: بنا شد ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت اعتبار و یا زمین در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا (ص) قرار گیرد که معادل آن به مناطق محروم خدمات ارائه دهند.

شریعتی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته بیان داشت: پروژه‌هایی برای توسعه آب و فاضلاب در برخی مناطق حاشیه در حال انجام است و بنا شد معاونت عمرانی شهرداری جلسات مشترکی میان شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برگزار کند و برنامه‌هایی را برای ۲ هفته آینده در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طی بازدید از مناطق حاشیه شهر، مشاهده شد کار فاضلاب، بهسازی معابر و آسفالت متناسب با سقف اعتبار در حال انجام است و پروژه‌هایی با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز مناطق محروم و حاشیه نشین بوده، تعریف شد که ۳۰۰ میلیارد تومان موجود است.

او ادامه داد: ضمن بازدید به عمل آمده از اسلام آباد شهرستان کارون، مشکلاتی از قبیل برق و گاز مشاهده شد و در حال حاضر اسلام آباد غرب با مشکل دفع آب‌های سطحی، فاضلاب روبرو هستند و بنا شد شهرداری کارون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پروژه را تعریف کند و سریعا تخصیص دهد که از این پس در ۲ منطقه مذکور با بارش‌ها دستخوش مشکلات نشوند.

این مقام مسئول با تاکید در تسریع انجام این اقدامات گفت: قرار شد شورای تامین کارون شرایط را برای دستگاه خدمات رسان مثل برق، گاز و ... فراهم کند که ان شاءالله در این مناطق هم خدمات داشته باشند، اگرچه مشکلاتی دارد و نمی‌توانیم به صورت گسترده انجام دهیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.