شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد، آباد شد

استاندار البرز گفت: ۸۰ درصد رفع موانع فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد، پس از سال‌ها انتظار، طی یک سال اخیر محقق شد.

شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد، آباد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند احیا و راه اندازی شهرک صنفی شیخ آباد گفت: تمامی مسئولان استان در سطح مختلف بسیج شدند تا این شهرک با ظرفیت هزاران نیروی کار به فعالیت بازگردد و طی یک سال اخیر با اهتمام و تمرکز ویژه برای برداشتن سد‌های بزرگ سر راه فعالیت این شهرک وارد عمل شدیم و این امر با جلسات تخصصی و بازدید‌های میدانی به جد پیگیری شد.

شهبازی افزود: مشکلاتی از قبیل تامین آب، برق و گاز که بسیار نیز اساسی بودند حل شد و در قراردادی برق رسانی به هزار و ۷۰۰ واحد صورت گرفت که طی ضرب الاجل تعیین شده این امر باید در اسرع وقت تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: مشکلاتی در خصوص مالکیت بخشی از واحد‌های صنفی وجود داشت که تدابیر لازم در رابطه اتخاذ شد.

او افزود: در بازدید گذشته به صراحت اعلام کرده بودیم که باید تمهیداتی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان اندیشیده شود که در بازدید بعدی صنوف مستقر در شهرک نباید گلایه‌ای از عدم خدمات رسانی نداشته باشند و بر این اساس تمامی دستگاه‌ها با جدیت وارد میدان شدند.

شهبازی گفت: شهرداری کرج نیز همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته و اکنون به گفته هیات مدیره شهرک صنفی، هیچ گونه مانعی به منظور خدمات و هماهنگی‌های دولتی وجود ندارد.

استاندار البرز افزود: این شهرک دارای هزار و ۷۰۰ واحد صنفی است که در سنوات گذشته برای ساماندهی صنوف مزاحم در جوار مناطق مسکونی برنامه ریزی شده بود.

او گفت: متاسفانه پیش از این علی رغم این که این شهرک ظرفیت ایجاد هزاران اشتغال را دارد، موانعی بر سر راه فعالیت داشت، که اکنون حل و فعالیت‌ها در حال توسعه است.

شهبازی افزود: خرسندیم که به گفته هیات امنای شهرک صنفی شیخ آباد، ۸۰ درصد مشکلات سر راه این شهرک در یک سال اخیر حل و گامی موثربه منظور  اشتغالزایی و رونق کسب و کار برداشته شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.