به‌دنبال جذب بازیکن آزاد هستیم / حریف می‌خواهد خودش را اثبات کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باتوجه به بازی در زمین حریف، مسابقه سختی در پیش‌رو داریم؛ اما تیم ما از هرلحاظ برای یک مسابقه سخت آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ماشین سازی تبریز درخصوص مسابقه گفت: باتوجه به بازی در زمین حریف، مسابقه سختی در پیش‌رو داریم؛ ماشین سازی یک تیم جوان و جویای نام است که با بازیکنان خیلی خوبی که جذب کرده‌اند ساختار مناسبی را تشکیل داده‌اند و به نحوه‌ای می‌خواهند خودشان را اثبات کنند.

رضایی باتوجه به وضعیت ذوب آهن گفت: ما نیز در این دو هفته تمریناتمان را به‌طور منظم انجام داده‌ایم و از هرلحاظ برای یک مسابقه سخت آمادگی داریم؛ چند بازیکن جوان تیم درگیر کرونا شده‌اند، ولی خوشبختانه مصدومی نداریم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به خرید بازیکن برای تقویت تیم خاطرنشان کرد: دیگر بازیکنی نمانده است که بخواهیم جذب کنیم؛ و از طرفی دیگر باشگاه نیز بودجه چندانی در اختیار ندارد؛ اما در صدد این هستیم تا دو بازیکن جانشین برای دو پست دفاع و حمله بصورت آزاد بگیریم.

او در پایان در پاسخ به نوع سبک بازی ذوب آهن برابر ماشین سازی اظهار کرد: به‌دنبال یک بازی منطقی هستیم که بتوانیم از دروازه محافظت کنیم و در عین حال در کار‌های تهاجمی با یک تاکتیک برنامه‌ریزی‌شده در مقابل ماشین سازی صفآرایی کنیم و امیدواریم بتوانیم از این نبرد بسیار سخت دست پر برگردیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.