بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت:در بازی برابر نفت مسجد سلیمان، مالکیت بازی در اختیار ما بود، اما به تساوی رضایت دادیم.

حسین ماهینی،بازیکن تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خیلی خوبی بود و من فکر می‌کنم مدت ۷۰ دقیقه، توپ در اختیار تیم ما بود. درست است که هر دو تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند، اما به نظرم توپ و زمین در اختیار ما بود و می‌توانستیم برنده بازی شویم.

او افزود:در نیمه اول، عملکرد خوبی نداشتیم و گل خوردیم، اما در نیمه دوم بازی، مالکیت بازی کاملا در اختیار ما بود و به گل هم رسیدیم.

ماهینی افزود: ما خلاف جریان بازی در نیمه اول، گل دریافت کردیم، اما با توجه به موقعیت‌هایی که روی دروازه حریف از کناره‌ها ایجاد کردیم، نتوانستیم به گل برسیم. با شروع نیمه دوم بازی برابر نفت مسجد سلیمان، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما به تساوی رضایت دادیم.

بازیکن تیم سایپا درباره این که بازی بعدی تیمش برابر نساجی و تیم سابق خود اوست، گفت:در فوتبال حرفه‌ای قرار داریم و باید بگویم احترام زیادی برای تیم نساجی، مدیران و هواداران این تیم قائل هستم، اما تلاش می‌کنیم که برابر این تیم ۳ امتیاز را به دست آوریم و خوشحال می‌شوم بار دیگر دوستانم را در این بازی در تیم نساجی ببینم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار