رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: محدودیت تردد در تمام شهرستان‌های استان سمنان به منظور مبارزه با شیوع کرونا از صبح شنبه اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: براساس آخرین گزارش‌ها، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار از لحاظ شیوع کرونا در رنگ‌بندی قرمز و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

او افزود: در مدت ۱۴ روز اجرای طرح هیچ پلاک غیربومی اجازه ورود و از سوی دیگر پلاک‌های بومی نیز اجازه خروج از شهر‌ها را نخواهند داشت.

سرهنگ بزرگی از شهروندان و به خصوص رانندگان خواست که با ماموران پلیس راهور در اجرای این طرح همکاری را داشته باشند و از انجام سفر‌های بین شهری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان مناطق قرمز در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گفته سرهنگ بزرگی؛ به جز خودرو‌های امدادی و انتظامی و خدماتی با مجوز مراجع ذیصلاح و هماهنگی فرمانداری‌ها بقیه پلاک‌های بومی اجازه ورود و خروج از مناطق قرمز را نخواهند داشت و تمامی تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از یکم آذر ممنوع است و متخلفان این بخش نیز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به منظور تسهیل در مدیریت محدودیت ها، تردد خودرو‌ها در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه در ناحیه مرکزی استان، شهرستان‌های شاهرود و میامی در شرق استان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان درغرب استان بعلت نزدیکی و تداخل محل کار و سکونت، هم پلاک بودن و دسترسی به مناطق روستایی بلا مانع است و در شهرستان دامغان نیز پلاک‌های بومی اجازه تردد به روستا‌ها را دارا هستند.
 
انتهای پیام /  گ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.