حجت الاسلام گروهی گفت: دل بستن به انتخابات آمریکا و جوبایدن رئیس جمهور جدید آمریکا خلاف عقلانیت است و علاج مشکلات کشور ما سازش و مذاکره نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام گروهی، امام جمعه رودبار در خطبه های نماز جمعه شهر رودبار جنوب  گفت: انسان همانطور که برای سلامتی بدن خود از بعضی خوراکی‌های مسموم پرهیز می‌کند باید برای سلامت روح خود نیز باید گناهان را رها کند.

او افزود: نفس انسان از گناه لذت می‌برد و در ابتدا در مقابل ترک معصیت مقاومت می‌کند، ولی اگر انسان تمرین و تکرار داشته باشد و با تمایلات نفسانی مبارزه کند نفس خود را به سوی بندگی خدا سوق می‌دهد و مزه شیرین بندگی خدا را خواهد چشید.

حجت الاسلام گروهی ، اصل و اساس تمامی ارزش‌های انسانی را تقوا دانست و گفت: اعمالی که همراه با تقوا همراه باشند مورد قبول پروردگار قرار می‌گیرند.

او تصریح کرد: دل بستن به انتخابات آمریکا و جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا خلاف عقلانیت است ،علاج  مشکلات کشور ما سازش و مذاکره نیست بلکه توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

حجت الاسلام گروهی افزود:آمریکایی‌ها گزینه نظامی را دوباره مطرح کردند گزینه ای که روسای جمهور قبلی آن‌ها نیز این را مطرح کرده بودند، اما بدانند اگر غلطی از آن‌ها سر بزند ۱۲۰ پایگاه نظامی و منافع آن‌ها در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

او در ادامه گفت: اگر این‌ها می‌توانستند کاری انجام بدهند و به ما حمله نظامی بکنند تا به حال انجام داده بودند.

امام جمعه رودبار، گفت: یکی از دلایلی که استکبار از کشور ما حساب می‌برد و قدرت بازدارندگی فوق العاده‌ای دارد بسیج است که در تمامی زمینه‌ها پای کار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام گروهی ادامه داد: بسیج گوش به فرمان ولایت می باشد و در بحران‌های کشور و منطقه شجاع و نترس است.

او به مشکلات کشاورزان هم اشاره کرد و افزود: هم اکنون فصل کاشت گندم است ،مسئولان تلاش کنند که کشاورزان با مشکل بذر گندم روبرو نشوند همچنین کمبود کود شیمیایی در شهرستان رودبار نیازمند رسیدگی سریع مسئولان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نمازجمعه ، جوبایدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.