معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از ارائه خدمات پزشکی رایگان به اهالی مناطق محروم از جمله منطقه منبع آب و حصیرآباد اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در ادامه اعزام پزشکان به مناطق محروم، امروز ویزیت رایگان شامل حال ساکنان مناطق منبع آب و حصیر آباد اهواز شده است.

او با تأکید بر اینکه ویزیت و انجام عمل برای مراجعه‌کنندگان رایگان است، افزود: اکنون پزشکان تخصص و فوق تخصص چشم، گوش، داخلی، زنان و زایمان و ... به مداوای مردم پرداخته اند.

سرهنگ حاجتی یکی از کار‌ها و رسالت‌های اصلی سپاه را شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم عنوان کرد و بیان داشت: کسانیکه توانایی حضور را ندارند، پزشکان ضمن شناسایی آنها، در منزل شخص موردنظر حضور می‌یابند و کار ویزیت و مداوا را انجام می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: این امر خداپسندانه به صورت دور گردانی است، یعنی هر بار در شهرستان‌ها و مناطق مختلف از جمله؛ سوسنگرد، اهواز، ایذه و ... انجام می‌شود و تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار