طی حکمی از طرف رئیس و بنیان گذار ثبت رکورد‌های ورزشی در جهان مازیار خیشوند یکی از جوانان با استعداد نهاوند به عنوان عضو هیات رئیسه و کمیته فنی انجمن ثبت رکورد‌های ورزشی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دیروز طی حکمی از طرف رئیس و بنیان گذار ثبت رکورد‌های ورزشی یا ایمارو در جهان مازیار خیشوند یکی از جوانان با استعداد نهاوند به عنوان عضو هیات رئیسه و کمیته فنی انجمن ثبت رکورد‌های ورزشی انتخاب شد.

 مازیار خیشوند به خبرنگار ما گفت: انجمن ثبت رکورد‌های ورزشی با نام اختصاری ایمارو چند سالی است که در سطح جهانی آسیا و ایران تاسیس و مطرح شده است و هدف آن کشف استعداد‌های افراد نابغه و ورزشکار است که کار‌های بیش از توان خود انجام می‌دهند.

خیشوند گفت: بر اساس این حکم که از ســوی رئیــس و بــنــیــانــگــذار ثــبــت رکــورد‌های ورزشــی ایــمــارو و رئیــس انــجــمــن ورزشــی دانــشــگــاهی برای اینجانب زده شده به عنوان عــضــوشــورای عــالــی هیــئت رئیــســه در ایــران عــضــوشــورای عــالــی مــرکــزی در آســیــا و عــضــو شــورای عــالــی کــمــیــتــه فــنــی در آســیــا و همچنین عــضــو شــورای عــالــی کــمــیــتــه پــزشــکــی کــل ســازمــان درجــهان معرفی شدم.

او بیان کرد: هم اکنون  به عنوان دبــیــرکــل کــمــیــتــه هنــرمــنــدان ایــران درجــهان و دبــیــر کــل کــمــیــتــه پــزشــکــی ایــران در جــهان فعالیت دارم.

خویشوند افزود: امیدوارم در مسئولیت جدید بتوانم در مرحله اول به کشورم و در مراحل بعدی به جوانان نخبه و ورزشکار استان همدان و شهرستان نهاوند خدمت بیشتری بکنم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.