معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال مجوز نشر دو هزار و ۹۸۸ عنوان کتاب در خراسان رضوی صادر شده که از این تعداد ۲۲۰ عنوان مربوط به آبان ماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال دو هزار و ۴۹۳ عنوان کتاب با شمارگان ۴۳۳ هزار و ۹۶۳ جلد به ارزش ۱۲ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال از گمرکات  خراسان رضوی صادر شده است.

او افزود: از این میزان ۷۲۳ عنوان کتاب با شمارگان ۲۲۱ هزار و ۹۹۲ جلد به ارزش چهار میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال مربوط به آبان ماه امسال است.


بیشتر بخوانید


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رونمایی از عناوین جدید کتاب در خراسان رضوی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ادامه داد: در این هفته هشت عنوان جدید کتاب رونمایی شد که از جمله آن‌ها کتاب "پهلوان دلها" تالیف "امین رشید" در فیروزه بود.

تحفه‌گر  با اشاره به اجرای طرح فروش پاییزه کتاب در این هفته بیان کرد: یارانه اختصاص یافته به اجرای این طرح در خراسان رضوی چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بوده که از این میزان تاکنون  دو میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال آن مصرف شده است.
 
او تصریح کرد: ۸۲ کتابفروشی خراسان رضوی که در طرح فروش پاییزه شرکت کرده‌اند تاکنون ۳۰ هزار و ۸۵۶ جلد کتاب به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال به فروش رسانده‌اند.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.